dermatolog.euprof. Radosław Śpiewak

profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego

Profil zawodowy

→ umawianie się na wizytę do prof. Śpiewaka

dermatolog kraków ambulatorium dermatologiczne dermatolog.eu wenerolog mężczyzna w krakowie dermatologia wenerologia choroby skóry  dermatolodzy, diagnostyka chorób skóry  leczenie chorób skóry lekarz skórny specjalista dermatolog i wenerolog schorzenia dermatologiczne gabinet w krakowie metody diagnostyczne,  metody lecznicze specjalista dermatolog wenerolog kraków mężczyzna wenerologia leczenie chorób skóry testy alergiczne alergologiczne fototerapia lekarz skórny dermatolodzy opieka dermatologiczna diagnozowanie chorób skóry diagnoza diagnostyka działalność badawczo-rozwojowa gabinet dermatologiczny dermatologiczne jakość życia standardy leczenia wyprysk dermatolog w Krakowie Kraków alergologia dermatozy alergia testy najlepszy dojazd dobry parking choroby penisa choroby członka penis członek narządy męskie wyprysk wysypka egzema leczenie dobra lokalizacja centrum Krakowa śródmieście Chopina Czarnowiejska Konarskiego porady informacje mężczyzna pan habilitacja specjalizacja docent specjalista dermatolog kraków Instytut Dermatologii Ambulatorium Instytutu Dermatologii dermatolog Kraków, wenerolog Kraków, mężczyzna, pan, Instytut Dermatologii, dermatolog.eu, dermatologia, wenerologia, dermatolog, choroby skóry, dermatolodzy, diagnostyka chorób skóry, leczenie chorób skóry, dobry dojazd, specjalista, schorzenia dermatologiczne, gabinet w krakowie, metody diagnostyczne,  metody lecznicze, specjalista dermatolog, wenerolog, kraków, wenerologia, leczenie chorób skóry, testy alergiczne, alergologiczne, fototerapia, lekarz skórny, mężczyna, choroby członka, penis, choroby weneryczne, dermatolodzy, opieka dermatologiczna, najlepszy dojazd, dobra kawa, diagnozowanie chorób skóry, diagnoza, diagnostyka, choroby penisa, gabinet dermatologiczny najlepszy dojazd, dermatologiczne, lekarz mężczyzna, dobry sprzęt, wyprysk, dermatolog w Krakowie, dobry dojazd, profesjonalny sprzęt, dyskretny wystrój, dyskretna muzyka, Kraków, ambulatorium instytutu dermatologii, alergologia, dermatozy, atopia, alergia na metale, kosmetyki, leki,  materiały dentystyczne, fotoalergia, alergiczne testy płatkowe (testy naskórkowe), alergiczne testy punktowe, fototesty, kapilaroskopia, ocena znamion, wyprysk atopowy (atopowe zapalenie skóry), alergiczne kontaktowe zapalenie skóry (alergiczny wyprysk kontaktowy), wyprysk z podrażnienia, wyprysk zawodowy, wyprysk łojotokowy, wyprysk pieniążkowaty, alergie, pokrzywki, zaburzenia rogowacenia, trądzik, grzybica, zakażenia bakteryjne skóry, łuszczyca, choroby o podłożu immunologicznym, choroby narządów płciowych i wszystkie inne choroby skóry

→ dyplomy zawodowe prof. Śpiewaka

→ dorobek naukowy prof. Śpiewaka

Urodzony w 1968 roku w Tarnowie. Studia lekarskie na Śląskiej Akademii Medycznej w latach 1987-1993 (tytuł zawodowy: lekarz medycyny). Specjalista dermatolog i wenerolog (I stopień specjalizacji z wyróżnieniem w 1996 roku, II stopień specjalizacji z wyróżnieniem w 1999 roku), specjalista alergolog (2010). Doktor habilitowany nauk medycznych (doktorat z wyróżnieniem 1995, habilitacja 2003). Profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Jagiellońskiego (2011). Szczegółowe informacje na temat dorobku naukowego prof. Śpiewaka można znaleźć na stronie www.RadoslawSpiewak.net.

Doświadczenie zawodowe: Klinika Dermatologiczna Wolnego Uniwersytetu w Amsterdamie (2003-2005), Wojewódzka Poradnia Skórno-Wenerologiczna w Lublinie, Instytut Medycyny Pracy w Kuopio (Finlandia), Klinika Dermatologiczna i Alergologiczna w Akwizgranie (Niemcy), Wschodnie Centrum Diagnostyczno-Zabiegowe "Top-Medical" w Lublinie, NZOZ Centrum Medyczne "Ulamed" w Biłgoraju, Prywatny Gabinet Dermatologiczny dr med. Radosław Śpiewak w Lublinie, NZOZ Centrum Medyczne MEDICOS w Lublinie, Stacja Alergologiczna i Klinika Dermatologiczna w Zurychu (Szwajcaria), Poradnia Dermatologiczna Instytutu Medycyny Wsi w Lublinie, Klinika Dermatologii Akademii Medycznej w Lublinie, II Klinika Chorób Wewnętrznych w Katowicach, Wojewódzka Poradnia Alergologiczna w Katowicach, Szpital Dziecięcy w Sosnowcu, Klinika Dermatologiczna w Bochum (Niemcy).

Autor lub współautor kilkudziesięciu artykułów z dziedziny dermatologii i alergologii w międzynarodowych czasopismach naukowych oraz monografii naukowych. Przetłumaczył (w części lub całości) z języka niemieckiego i angielskiego 6 podręczników z zakresu dermatologii, alergologii oraz farmakologii.

Staże zagraniczne: Klinika Dermatologiczna w Bochum (Niemcy), IACR Rothamsted w Harpenden (Anglia), Stacja Alergologiczna i Klinika Dermatologiczna w Zurychu (Szwajcaria), Klinika Dermatologiczna i Alergologiczna w Akwizgranie (Niemcy), Klinika Dermatologiczna Amsterdam (Holandia).

Nagrody i wyróżnienia towarzystw lekarskich krajowych i międzynarodowych: Howard I. Maibach Award (American Society of Contact Dermatitis, 2003), EAACI Exchange Research Fellowship Award (European Academy of Allergology and Clinical Immunology, 2001), Albert M. Kligman Fellowship (Society for Investigative Dermatology, 2001), Dyplom Honorowy im. Prof. Mieczysława Obtułowicza (Polskie Towarzystwo Alergologiczne 1997).

→ umawianie się na wizytę do prof. Śpiewaka

dermatolog.euprof. Radosław Śpiewak